Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2019 19:54 - Катастрофа
Автор: zelenika23 Категория: Други   
Прочетен: 462 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 28.04.2019 02:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Катастрофа,точно до нас на ужасното кръстовище,на което дори загинаха хора,много до тук - старци,деца,жени и мъже...Кръстовище до училища.И днес жертва,момиче,пътуващо в такси с приятелки бе блъснато от някакви яки цигани с тъмна и скъпа кола...Линейка,пожарна,събран народ,който се пита - Жива ли е...Сега по празниците,пак пиянство,дрогиране и нови простотии и резултат - невинни жертви...Някой пак си мисли,че е недосегаем и не му пука за друг живот...Гадни и безотговорни,пияни,груби хора,опасни за околните.Безмозъчни и безотговорни.Питам се,защо хората са такива...и още по- лоши стават...Затъват все повече в порока,в самозабравянето,в незачитанието на другите...Дори и на Божите празници - всеки само за пиянство мисли  и за ядене.Свински живот...После пък да плащаш кръвнина...ега ти последствията от гуляя...Не ги обичам тези кръстовища със светофарите -тези места сякаш са прокълнати - там стават най- много жертви...сякаш шофьорите искат да се изподиграват на светофарите и полицията, да ги прекарат, да направят напук...И жертва - едно момиче,тръгнало на гости или прибиращо си в къщи,но не стигнало...две преки не му достигнаха...Тъжно за празника...Нещастното дете,какви ли мъки го чакат в ортопедията...Господ да му е на помощ!
Зеленика23



Гласувай:
2



Предишен постинг

1. zelenika23 - Пиша това, защото и мен ме събори на ...
28.04.2019 03:22
Пиша това,защото и мен ме събори на това кръстовище завиваща кола и то на зелено.По едно чудо съм жива и минах само с натъртване...Косата ми настръхва като си представя ако беше ми се счупило нещо и попадна в ортопедията.Имам още болезнен спомен он смъртта на майка ми,която счупи крака си и искаха 1400 лева за операция,плюс консомативи и храната,дори водата,нямаше и чашка за вода,200 лева да търся донор на кръв,въобще отидоха всичките и спестявания и почина,не понесе операцията...Помислих си какво щеше да стане с мен - аз съм сама,нямам и пари,няма кой да ми помогне - предстоеше ми да бъда изхвърлена на тротоара натрошена да умра като куче...Преди имаше безплатно здравеопазване,ежемесечните вноски за осигоряване значеха нещо ако попаднеш в болница в тежко състояние.Сега ти искат пари дори за бинтове и всякакви лекарства,все едно,че не си плащал с години осигуровки - буквално си окраден и измамен през цялото време...Та за това написах тези неща - хора,бъдете по - човечни и карайте колите си разумно.Уважавайте и зачитайте другите. Старецът има сковани крака,едва ходи,има и остеопороза - едно счупване не минава и завършва с плевмония и смърт -изчакайте го да си мине.Спирайте на кръстовищата - имайте милост на хората,минаващи от там!Пазете се дори и помнете - в болниците е ад!Много влизат и често излизат в ковчег или захвърлени на пътя,дори в тежко състояние...Светът, в който живеем е ужасно груб и жесток!Не може да имаш доверие на никого!Пътуват пияни,дрогирани,дори побъркани хора,самозабравени,престъпници,келеши без книжки,изнервени и разсеяни,всякакви изчадия,които не зачитат човешки живот...хора с власт,купили правосъдието - достатъчно примери вече видяхме,последния с предателя Местан,закрилян от Борисов,щото са си турци...Още веднъж - пазете се и се кръстете,дано Бог ви пази! Дано се разминете със злото...Тук зная,че има хора,които отричат Бога и злословят - оставете ги тези глупаци,което правят си е за тяхната глава...не им слушайте брътвежите. Аз обикновено коментари на злонамерени хора и болни в мозъка ги трия и не отговарям,особено пък оскърбителни и арогантни към мен.Не си струва да спориш с безмозъчни и прости,с луди, трябва от такива да се пазим !Те не са в състояние нито да те разберат,нито да съчувстват...не са хора!
цитирай
2. zelenika23 - Христос Воскресе на които са хри...
28.04.2019 03:23
Христос Воскресе на които са християни и нека ни пази от зло и ни закриля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelenika23
Категория: Забавление
Прочетен: 29305
Постинги: 19
Коментари: 50
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031