Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2018 10:57 - Псевдонимът
Автор: zelenika23 Категория: Забавление   
Прочетен: 1388 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 02.06.2018 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тука разни хора,някои,които се именуват учители и не знам какво говорят на децата по селата,твърдят,че автор под псевдоним бил безличен!  Безлични ли са Чудомир,Ран Босилек,Багряна,Черноризец Храбър?!Дори Мадона?!Ама глупости се бълват тука и злоба всеки ден!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zelenika23 - Прието е писатели, художници, м...
02.06.2018 14:26
Прието е писатели,художници,музиканти да се представят в обществото под артистичен псевдоним поради ред съображения - първо искат да бъдат възприемани като автори,независимо от пол, външност,личен живот и години -това е важно за кариерата им.Да посоча тук например Жорж Санд - мъжко име за жена.Поради съображения,че жените не са били поставяне наравно с мъжете тогава - тя е носела фрак и се е обличала даже като мъж.От друга страна псевдонимът дава повече свобода авторът да изрази себе си, без това да се отрази на личния му живот.Ако се използва псевдоним, то защо е нужно да се посочва и личното име, това губи смисъл.Има хора,например обикновени чистачи и работници,които се представят с титли на графини и царици в обществото с цел искуствено повишаване на цената и естествено лъжи.Техен избор, колко им се вярва вече е отделен въпрос, простотията обикновно си личи -не може с нищо да се замаже.Как ще се представи авторът е негов личен избор.Ако някой му вреди,свободно може и да го разкритикува под псевдоним. В дните на жестока цензура повечето автори са били под псевдоним и това е прието и сега.Истинското име е за работата,близки и познати,безвредни хора,за други се използва по разумни съображения псевдоним.Авторът не е длъжен да прави личния си живот на показ,нито дали е мъж, жена и прочие.Така ще отговоря на който се пита по въпроса.Личното име може да се научи посмъртно,когато кариерата на човека не се застрашава от зложелатели и те да му пречат да разкрие себе си и да се изяви.Аз съм за тази традиция.Мнението на други по въпроса не ме интересува.
цитирай
2. zelenika23 - Лицето предаторка още от началото ...
02.06.2018 16:21
Лицето предаторка още от началото ми направи лошо впечатление и като така ще трия занапред всеки нейн коментар,така че няма защо да ги пише.Не желая мнението на тази жена!
цитирай
3. seasonofthewitch - Лицето предаторка е най- малкият ...
02.06.2018 21:22
Лицето предаторка е най- малкият проблем в блога, по отношение на терора за домогване до имена, пол, лични данни. Тя е предсказуема и последователна. Виж, мъжките, самотни хиени са адски досадни. Тук има няколко типа с по една гвардия профили, които са способни на всякакви маймунджулъци, за да си намерят изгората от сънищата. ;))))))


Подкрепям те- писала съм сто пъти, че тук сме, за да пишем и четем, а не да се запознаваме!
цитирай
4. zelenika23 - Лицето предаторка е най- малкият ...
02.06.2018 22:33
seasonofthewitch написа:
Лицето предаторка е най- малкият проблем в блога, по отношение на терора за домогване до имена, пол, лични данни. Тя е предсказуема и последователна. Виж, мъжките, самотни хиени са адски досадни. Тук има няколко типа с по една гвардия профили, които са способни на всякакви маймунджулъци, за да си намерят изгората от сънищата. ;))))))


Подкрепям те- писала съм сто пъти, че тук сме, за да пишем и четем, а не да се запознаваме!

При мен няма как да търсят изгората от сънищата,аз съм само автор,за това съм тук,друго не ме интересува.За сега ме нападна само предаторката,защото се озовах на първа страница по едно време,явно тази страница и е болната мания и се чуди вече какво да прави да е там...само не разбрах какво печели от това,за какво се излага с тия простотии постоянно...тиквен медал ли или като е дърта да я вземат за по интересна и да и обърне някой внимание...смешни амбиции...или иска да е по известна от една голяма актриса без да е излизала на сцена и да и е пукнал кокала да учи сума ти материал на изуст,ей тъй с преписвация,разголване ,просташки език и нахалство и все пак за какво е целия този труд ?!Резултатът е всички масово я плюят и я ненавиждат.Смешна работа!Май и не е в ред...сега пък Изида била,луда работа!Пак ми писала на лични и се заяжда,зелена тиква съм била ,ами по зелена съм от нея,по млада,тя е дърта,пък и противна,само ми се навира,напаст!Иска да ме гони ли ,да останат тук само старите...само за баби и дядовци се говори в блога...тези хора защо си казват годините като искат да ги оценят като автори?!Ще я трия и толкова!
цитирай
5. predatorkapredatorka - след като не лъжеш,
03.06.2018 12:10
защо ме триеш..
ще има време да те разбия..
зелена била, млада...на кукуво лято..
а, такива анонимни като теб..убиха този сайт..
на кого му пука дали си млада, и..тъпа като селска пръчка..

нали си писател, уж..
какво разбра ти..от Изида..
смотана си, и зелена като злобна хиена..
това е Истината..
цитирай
6. zelenika23 - защо ме триеш. . ще има време да те ...
03.06.2018 15:14
predatorka написа:
защо ме триеш..
ще има време да те разбия..
зелена била, млада...на кукуво лято..
а, такива анонимни като теб..убиха този сайт..
на кого му пука дали си млада, и..тъпа като селска пръчка..

нали си писател, уж..
какво разбра ти..от Изида..
смотана си, и зелена като злобна хиена..
това е Истината..

Аре чупка от тука,нищо не знаеш за мен,може да съм и мъж и то да ревеш за такъв,но си дъртаааа,язък за Изидата дето се правиш и се пениш тука!Не си ми интересна!Изида била богиня на плодородието,магията и здравето,тя е била за добро,а не за зло и смърт,някой злоупотребява с името и и ще я разсърди в оня свят...Всъщност била царица на Египет като Клеопатра .Обожествявана като всички фараони от онова време.Ако викаш Изида за зло,ти викаш дявола,не нея и ще си спечелиш Божия гняв!Вещерки разни се набутали в блога и заплашват хората постоянно,това нормални хора ли са?!Хората си пишат творчество,тя дошли да ги громи,някаква мания в главата и,че има мисия да громи и гони авторите от блога и като изгони някого,го счита за голяма победа!!Голяма злоба и вредителство!Още като дойдох тази предаторка ме нападна с ругатни за добър ден!Луда работа,кой може да каже,че това е нормално поведение?!Казах и да се маха,тя продължи да ми пише на лични обиди,да ме заплашва...Защо не я изгонят от блога,не разбирам,доколкото разбрах ,напада много хора и ги гони с обиди и зложелателство!Що за изчадие е пък това,явно е болна...естествено,че ще и трия глупостите занапред!Не съм длъжна да я търпя камо ли да се занимавам повече с нея!Има много други интересни автори за четене...
цитирай
7. dobronameren - Наистина
06.06.2018 09:18
мъж ли си или жена?!
цитирай
8. zelenika23 - мъж ли си или жена?! Women for r...
06.06.2018 10:01
dobronameren написа:
мъж ли си или жена?!

Women for read.
цитирай
9. dobronameren - Е, пожелавам ти
01.07.2018 21:39
да си намериш читател
цитирай
10. zelenika23 - UMA!
02.07.2018 05:43
UMA!
цитирай
11. bojil - Справедливо си го написала- Ленин и ...
15.12.2018 19:06
Справедливо си го написала- Ленин и Сталин също са с псевдоними,Маркс и Тито тоже.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelenika23
Категория: Забавление
Прочетен: 29379
Постинги: 19
Коментари: 50
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930