Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2019 12:03 - Този март
Автор: zelenika23 Категория: Забавление   
Прочетен: 1583 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 През март роди се някаква любов
 и нещо странно някъде се случи -
 под клонки разцъфтели ръка ми подаде
 и моята ръка с готовност ти получи!

 И нищо,че не беше време
 за млади лудории с романтични чувства
 и нищо че облечени сме с дънки
 без лустро,само погледи и топли устни!

 Жужукат весело пчелите,
 една прогони ти, залисана в косите се оплела,
 които златни паднаха по раменете ми
 и ги покриха плътно с твойте ласки целите.

 И в този март пак там,където бяхме
 пак клонките цъфтят и млади хора се целуват
 а ние вече побелели ,седнали на пейката
 на слънцето препичаме се и на пролет се любуваме...
 Зеленика23
 image
 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, zelenika23. Зюмбюлитер ...
10.03.2019 07:07
Здравей, zelenika23. Зюмбюлитер ги харесвам, но много са им големи луковиците. При опита си да разсявам преди много години го установих. И сега ги имам на лозето си. На снимката се виждат почти всички цветове, но съм забелязал, че най-много се харесват тъмносините.
Поздрави!
цитирай
2. zelenika23 - Здравей, zelenika23. Зюмбюлитер ...
15.03.2019 20:20
barin написа:
Здравей, zelenika23. Зюмбюлитер ги харесвам, но много са им големи луковиците. При опита си да разсявам преди много години го установих. И сега ги имам на лозето си. На снимката се виждат почти всички цветове, но съм забелязал, че най-много се харесват тъмносините.
Поздрави!

Зюмбюлите са прекрасни цветя и хубаво ухаят,уви,аз няма къде да ги садя,защото живея само в града в коопрерация без градина.Тези ги намерих в Интернет на картинка.Хубаво,че имаш възможност да си садиш цветя на лозето си.Тук на пазаря съм виждала само розов,бял и тъмносин цвят,жълт и оранжев никога не е имало...
цитирай
3. lexparsy - Благодаря за поетичния ти разказ Зеленика.
15.03.2019 21:13
Толкова леко текат спомените и чувствата ти в думи че и читателя все едно е там. И на мене Зюмбюлите ми замирисаха. А на „побелелите и седнали на пейка“ им е нужен само спомена за да бъдат пак с цветовете от снимката, по друг, свой си пролетен начин. :-)
цитирай
4. zelenika23 - Толкова леко текат спомените и ч...
18.03.2019 12:28
lexparsy написа:
Толкова леко текат спомените и чувствата ти в думи че и читателя все едно е там. И на мене Зюмбюлите ми замирисаха. А на „побелелите и седнали на пейка“ им е нужен само спомена за да бъдат пак с цветовете от снимката, по друг, свой си пролетен начин. :-)

Радвам се,Лекс,че се почувствал нещо приятно като си ме чел!Хубаво е човек да е преживял хубави и любовни емоции в младостта си,които да му се явяват като спомени в старостта.Трябва да имаме по- разнообразен живот в младост,да не пропущаме да се движим повече,да пътуваме,да имаме романтика в живота,която най отива в красива младост...на старост остават спомените,а красивите цветя за съзерцание - всеки им се радва,независимо от възрастта. Казват,че който обича цветята е добър човек! Има хора,които не обичат цветята,срещала съм такива и наистина са лоши.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelenika23
Категория: Забавление
Прочетен: 29311
Постинги: 19
Коментари: 50
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031